Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică

Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică

Conectarea/deconectarea și reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare  este efectuată la solicitarea consumatorilor, de către gestionarul fondului locativ sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor.

În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, recomandăm consumatorilor să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică, utilizând următoarele canale:

Centrul de apel – 1300 și 022 447 447;

Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;

Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Alimentarea cu energie termică  în condiții de siguranță și conform necesităților consumatorilor este obiectivul principal al Termoelectrica, un rol important în realizarea acestuia revenind investițiilor derulate de companie, ce prevăd inclusiv instalarea Punctelor Termice Individuale (PTI) pentru toți consumatorii.

PTI-urile ajustează automatizat consumul de energie termică, conform setărilor prestabilite, în funcție de temperatura aerului exterior și necesitățile individuale ale consumatorilor, fără a fi necesară intervenția fizică a reprezentanților gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica”, a declarat Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.

Termoelectrica asigură furnizarea calitativă a energiei termice până la branșamentul clădirii (punctul de conectare), iar sistemul  ingineresc de încălzire intrabloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorul/gestionarului fondului locativ.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ