„Cea mai mare satisfacție a mea este atunci când consumatorii pleacă mulțumiți și cu zâmbetul de buze”

„Cea mai mare satisfacție a mea este atunci când consumatorii pleacă mulțumiți și cu zâmbetul de buze”

Punem în centrul acțiunilor noastre consumatorul! Acesta este obiectivul care stă la baza activității celor cca 1800 de angajați din cadrul întreprinderii Termoelectrica.

O punte de legătură dintre companie și beneficiarii serviciilor prestate reprezintă colegii din cadrul Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii.

Aici activează și Aliona Lupu, în calitate de jurisconsult. Misiunea ei este să ofere suport consumatorilor pe aspecte ce țin de contractare și facturare.

„Oamenii care pășesc pragul companiei noastre vin cu speranța de a-i ajuta, de a le oferi suport în rezolvarea problemelor cu care se confruntă, iar datoria noastră este să nu îi dezamăgim.”

Continuăm campania „În culisele energiei” împreună cu Aliona, pe care vă invităm să o cunoașteți în materialul video de mai jos.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ