24 octombrie 2017
Pentru a fi mai aproape de consumatorii săi, Termoelectrica S.A. lansează un număr activ pentru serviciul “Viber”. Astfel, prin intermediul acestei aplicații consumatorii companiei sunt încurajați să expedieze, la numărul de telefon 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor          

Publicat: 10.05.2016

1.976 👁 Views.

23.02

Centre de încasare

image_pdfimage_print

*ORICÂND puteţi achita factura la următoarele instituții:
– Banca Comercială „Victoriabank” S.A.;
– Banca Comercială Mobiasbancă – Groupe Société Générale S.A.;
– Banca Comercială „ENERGBANK” S.A.;
– Banca de Finanţe şi Comerţ S.A. (FinComBank);
– Banca Comercială Română Chişinau S.A.;
– Banca Comercială „COMERŢBANK” S.A.;
– Banca Comercială „Moldindconbank” S.A.
– Banca Comercială „EurocreditBank”
– Banca Comercială „MoldovaAgroinBank”
– Î.S. Poșta Moldovei;

Plăți online:
– Eximbank
– Bpay
– Paynet

Cât şi la Centrul comercial al Termoelectrica S.A., care se află la urmatoarea adresă: str. T. Vladimirescu, 6, (sectorul Rîșcani, deplasarea cu troleibuzul nr. 7, microbusele nr. 107, 117, 186, 184, 119). Program de lucru: 08.00-17.00, pauza de masă: 12.00-13.00.