28 mai 2020
Tutorial: Creează-ți un CONT INFOBON           Termoelectrica și Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”           Centrul Comercial Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special           Președintele Republicii Moldova, Igor DODON, a întreprins o vizită la Termoelectrica S.A.           Termoelectrica continuă să investească în îmbunătățirea calității serviciilor oferite și eficientizarea operațională           Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță           Precizări cu privire la schimbarea temporară a culorii apei râului Bâc           Echipa Termoelectrica donează peste 500.000 lei pentru combaterea COVID-19           134 de blocuri locative și 76 instituții medicale rămân conectate la încălzire           La solicitare, Termoelectrica continuă livrarea energiei termice pentru încălzire          

Publicat: 18.05.2020

179 👁 Views.

IMG_3183 (2)

Centrul Comercial Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii  Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special începând cu data de 18 mai.

Pentru a proteja sănătatea vizitatorilor și a angajaților, sunt aplicate cu maximă responsabilitate toate măsurile și recomandările emise de autoritățile publice, privind prevenirea infecției cu virusul COVID-19.

Începând de astăzi, accesul vizitatorilor în incinta clădirii se va permite doar după efectuarea triajului și într-un regim fluidizat: simultan nu vor putea fi deserviți mai mult de 3 consumatori.

Totodată, vizitatorii Centrului sunt obligați să se conformeze indicațiilor primite de către angajații Centrului Comercial și să respecte cu strictețe următoarele reguli:

  • Să păstreze distanța socială între persoane de cel puțin un metru;
  • Să poarte mănuși și măști de protecție;
  • Să-și dezinfecteze mâinile utilizând recipientele cu dezinfectant instalate la intrarea în încăpere.

Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii activează cinci zile pe săptămână, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, cu pauză de masă între orele 12.00-13.00.

În paralel, consumatorii sunt îndemnați să utilizeze și în continuare instrumentele de consultanță și suport de la distanță:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
  • Aplicația Viber: 069 444 144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Toate canalele menționate mai sus sunt disponibile 24/24.

Ne cerem scuze pentru incomoditățile create! Totodată, venim cu îndemnul ca fiecare dintre noi să respecte restricțiile impuse de starea de urgență în sănătate publică.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru