12 august 2020
Termoelectrica reabilitează un tronson de rețea termică primară. Este posibilă scăderea parametrilor agentului termic           CTȘ Hidrotehnica S.A. a obținut cca 20% economii la factura pentru încălzire           Veaceslav Eni s-a întâlnit cu Gary Davies, Însărcinat cu afaceri a.i. și Consul al Ambasadei Britanice           Investiții în îmbunătățirea serviciilor de termoficare pentru cca 60.000 consumatori din sect. Ciocana și Râșcani           Economii și independență față de furnizori obținute din reciclarea conductelor termice           Institutul de Energetică: Proiectele pe care le implementează Termoelectrica sunt în beneficiul consumatorului           Termoelectrica modernizează rețelele termice din com. Ciorescu. Impactul lucrărilor, resimțit de cca 25% dintre consumatori           Noi obiective de colaborare, discutate în cadrul unei ședințe comune dintre Termoelectrica și Moldovagaz           Termoelectrica continuă procesul de modernizare a rețelelor termice și îmbunătățirea serviciilor prestate           Apă caldă non-stop și confort termic pentru Complexul Educațional „Kiril și Metodii”          

Publicat: 18.05.2020

484 👁 Views.

IMG_3183 (2)

Centrul Comercial Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii  Termoelectrica își reia activitatea într-un regim special începând cu data de 18 mai.

Pentru a proteja sănătatea vizitatorilor și a angajaților, sunt aplicate cu maximă responsabilitate toate măsurile și recomandările emise de autoritățile publice, privind prevenirea infecției cu virusul COVID-19.

Începând de astăzi, accesul vizitatorilor în incinta clădirii se va permite doar după efectuarea triajului și într-un regim fluidizat: simultan nu vor putea fi deserviți mai mult de 3 consumatori.

Totodată, vizitatorii Centrului sunt obligați să se conformeze indicațiilor primite de către angajații Centrului Comercial și să respecte cu strictețe următoarele reguli:

  • Să păstreze distanța socială între persoane de cel puțin un metru;
  • Să poarte mănuși și măști de protecție;
  • Să-și dezinfecteze mâinile utilizând recipientele cu dezinfectant instalate la intrarea în încăpere.

Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii activează cinci zile pe săptămână, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, cu pauză de masă între orele 12.00-13.00.

În paralel, consumatorii sunt îndemnați să utilizeze și în continuare instrumentele de consultanță și suport de la distanță:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
  • Aplicația Viber: 069 444 144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Toate canalele menționate mai sus sunt disponibile 24/24.

Ne cerem scuze pentru incomoditățile create! Totodată, venim cu îndemnul ca fiecare dintre noi să respecte restricțiile impuse de starea de urgență în sănătate publică.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru