7 decembrie 2021
Lucrări de modernizare şi de intervenţie. Lista adreselor în deconectare din sect.           Termoelectrica anunță finalizarea mai multor proiecte de modernizare           Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică           Peste 90% din fondul locativ, conectat la încălzire           20 de participanți ai Tombolei „Termoelectrica dăruiește căldură” vor beneficia gratuit de servicii de termoficare în luna decembrie           Termoelectrica a implementat Sistemul de Management Integrat           Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ           Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Sistemul centralizat de termoficare – soluția sigură de încălzire pentru fiecare casă          

Publicat: 29.01.2021

1.170 👁 Views.

Centrul comercial

Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii împlinește un an de activitate

image_pdfimage_print

Termoelectrica aniversează un an de activitate a Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii.

În această perioadă, centrul a activat într-un regim special, pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 și pentru a proteja atât vizitatorii, cât și angajații.

În pofida situației dificile, în total au fost deserviți circa 30.000 de consumatori.

Activitatea cu publicul s-a desfășurat în condiții stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măștilor de protecție și a păstrării distanței sociale, conform prevederilor legale în vigoare.

Amplasat la parterul clădirii administrative din str. T. Vladimirescu, 6, Centrul Comercial dispune de un  Ghișeu unic, unde mai multe servicii sunt prestate de către un singur operator,  precum:

  • Înregistrarea cererilor de conectare/deconectare;
  • Încheierea şi/sau modificarea contractelor de parteneriat privind conectarea la SACET;
  • Eliberarea/coordonarea proiectelor şi a documentației tehnice ș.a..

La alte cinci ghișee sunt deserviți consumatorii ce sunt repartizați conform sectorului din care fac parte, beneficiind de o gamă vastă de servicii legate de:

  • Consultații juridice;
  • Contractare;
  • Facturare etc..

Reieșind din contextul epidemiologic, directorul general Termoelectrica, Veaceslav ENI, încurajează consumatorii să utilizeze instrumentele online puse la dispoziție și doar în cazuri de strictă necesitate să viziteze Centrul Comercial.

Recomandăm utilizarea în continuare a opțiunilor digitale de comunicare, de primire și achitare a facturii și de expediere a indicilor contorului, inclusiv prin crearea unui CONT INFOBON, precum și Centrul de Apel 1300 și 022 447 447 pentru consultări telefonice”, precizează Veaceslav ENI, directorul general Termoelectrica.

Programul de activitate al Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii, până la data de 15 februarie 2021, este următorul:

Luni-Vineri, ora: 07:30- 16:00

Pauza de masă: 12:00-12:30.

5p9.ru