7 decembrie 2021
Lucrări de modernizare şi de intervenţie. Lista adreselor în deconectare din sect.           Termoelectrica anunță finalizarea mai multor proiecte de modernizare           Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică           Peste 90% din fondul locativ, conectat la încălzire           20 de participanți ai Tombolei „Termoelectrica dăruiește căldură” vor beneficia gratuit de servicii de termoficare în luna decembrie           Termoelectrica a implementat Sistemul de Management Integrat           Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ           Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Sistemul centralizat de termoficare – soluția sigură de încălzire pentru fiecare casă          

Publicat: 25.01.2021

1.124 👁 Views.

callcenter 2020

Centrul de apel al Termoelectrica a înregistrat circa 64.500 de apeluri, în anul 2020

image_pdfimage_print

Pe parcursul anului 2020, operatorii Centrului de Apel al Termoelectrica au oferit circa 64.500 de consultații telefonice. Comparativ cu anul 2019, numărul apelurilor înregistrate este cu 48% mai mare.

Termoelectrica explică această creștere în legătură cu situația epidemiologică și preferința consumatorilor de a opta pentru consultațiile telefonice în detrimentul deplasărilor la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii.

Potrivit unui raport al Serviciului Relații cu Consumatorii din cadrul întreprinderii, în medie, zilnic au fost oferite 250 de consultații telefonice, iar circa 50% dintre apeluri au fost preluate în mai puțin de 15 secunde.

Cele mai multe adresări țin de: compensații și modalități de achitare a facturii, restanțe și datorii, transmiterea indicilor contorului dar și informații suplimentare privind Soluția Încălzire Centralizată Autonomă.

Încă de la începutul pandemiei, împreună cu echipa am muncit constant pentru îmbunătățirea experienței celor care folosesc serviciile Termoelectrica și am încurajat utilizarea instrumentelor de consultanță de la distanță”, declară Veaceslav ENI, directorul general Termoelectrica.

Pe lângă Centrul de apel – 1300 și 022 447 447, Termoelectrica pune la dispoziția consumatorilor, pentru consultații și suport de la distanță, și următoarele canale de comunicare, disponibile 24/24:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

În această perioadă, activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii se desfășoară într-un regim special, de luni-vineri, ora 07:30-16:00, cu pauză masă: 12:00-12:30.

 

5p9.ru