9 august 2020
Veaceslav Eni s-a întâlnit cu Gary Davies, Însărcinat cu afaceri a.i. și Consul al Ambasadei Britanice           Investiții în îmbunătățirea serviciilor de termoficare pentru cca 60.000 consumatori din sect. Ciocana și Râșcani           Economii și independență față de furnizori obținute din reciclarea conductelor termice           Institutul de Energetică: Proiectele pe care le implementează Termoelectrica sunt în beneficiul consumatorului           Termoelectrica modernizează rețelele termice din com. Ciorescu. Impactul lucrărilor, resimțit de cca 25% dintre consumatori           Noi obiective de colaborare, discutate în cadrul unei ședințe comune dintre Termoelectrica și Moldovagaz           Termoelectrica continuă procesul de modernizare a rețelelor termice și îmbunătățirea serviciilor prestate           Apă caldă non-stop și confort termic pentru Complexul Educațional „Kiril și Metodii”           Realizările înregistrate și direcțiile prioritare de activitate, discutate în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor           Termoelectrica își diversifică sursele de energie utilizate, prin producerea energiei termice din biomasă          

Publicat: 10.05.2018

12.061 👁 Views.

img_2310

Contractare

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Furnizarea energiei termice se efectuează numai în baza unui contract în acest sens, încheiat între unitatea termoenergetică și consumator.

  • Iniţial, se depune o cerere privind încheierea contractului de furnizare a energiei termice la Centrul Comercial al Întreprinderii Termoelectrica, situat pe str. T. Vladimirescu, 6, etajul 2.
  • Ulterior, în termen de 15 zile urmează obţinerea avizului de racordare, clientul având obligaţia de a obţine acordul pentru livrarea energiei termice de la întreprindere
  • Semnarea contractului este ultima etapă în cadrul procedurii de conectare la SACET, respectiv, consumatorul este asigurat cu energie termică din ziua imediat următoare.

La cerere trebuie anexat următorul set de documente:

– în calitate de consumator – persoană fizică:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Planul cadastral al locuinței.

– în calitate de consumator – persoană juridică/GFL:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate/gestiune;
  • Copia buletinului de identitate a administratorului;
  • Copia Extrasului din Registrul de Stat;
  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Datele bancare.

În conformitate cu prevederile legale, în sectorul rezidenţial reprezentantul autorizat al consumatorilor este administratorul fondului locativ, care este în drept să încheie un contract de furnizare a energiei termice cu furnizorul şi repartizează lunar cantitatea de energie termică consumată între locatari.


 

Actele necesare pentru modificarea la contract:

  • Persoane fizice (apartamente)

* Se adreseaza la GFL cu documentele justificative, în sensul efectuării modificărilor necesare;

  • Persoane fizice (spatii nelocative)

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate;

  • Persoane juridice/GFL

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate.

Pentru mai multe informații, apelați Serviciul Comercial sau Centrul de apel.

Tel.: (+373) 022 447 447

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru