5 aprilie 2020
Achită online factura la încălzire           Banca Mondială va acorda 100 milioane de dolari pentru modernizarea Termoelectrica           Termoelectrica: Noi producem lumină și căldură, voi stați acasă!           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Avantajele și beneficiile sistemului centralizat de termoficare, prezentate consumatorilor           Veaceslav ENI: Punem în centrul acțiunilor noastre sănătatea angajaților           Metode alternative de plată a facturii la încălzire           Clarificările Termoelectrica S.A. cu privire la contravenția întocmită de ANRE, în care este vizată           Termoelectrica S.A. suspendă temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii           Termoelectrica S.A. dă asigurări că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere          

Publicat: 10.05.2018

11.168 👁 Views.

img_2310

Contractare

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Furnizarea energiei termice se efectuează numai în baza unui contract în acest sens, încheiat între unitatea termoenergetică și consumator.

  • Iniţial, se depune o cerere privind încheierea contractului de furnizare a energiei termice la Centrul Comercial al Întreprinderii Termoelectrica, situat pe str. T. Vladimirescu, 6, etajul 2.
  • Ulterior, în termen de 15 zile urmează obţinerea avizului de racordare, clientul având obligaţia de a obţine acordul pentru livrarea energiei termice de la întreprindere
  • Semnarea contractului este ultima etapă în cadrul procedurii de conectare la SACET, respectiv, consumatorul este asigurat cu energie termică din ziua imediat următoare.

La cerere trebuie anexat următorul set de documente:

– în calitate de consumator – persoană fizică:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Planul cadastral al locuinței.

– în calitate de consumator – persoană juridică/GFL:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate/gestiune;
  • Copia buletinului de identitate a administratorului;
  • Copia Extrasului din Registrul de Stat;
  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Datele bancare.

În conformitate cu prevederile legale, în sectorul rezidenţial reprezentantul autorizat al consumatorilor este administratorul fondului locativ, care este în drept să încheie un contract de furnizare a energiei termice cu furnizorul şi repartizează lunar cantitatea de energie termică consumată între locatari.


 

Actele necesare pentru modificarea la contract:

  • Persoane fizice (apartamente)

* Se adreseaza la GFL cu documentele justificative, în sensul efectuării modificărilor necesare;

  • Persoane fizice (spatii nelocative)

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate;

  • Persoane juridice/GFL

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate.

Pentru mai multe informații, apelați Serviciul Comercial sau Centrul de apel.

Tel.: (+373) 022 447 447

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru