16 decembrie 2019
Investițiile în CET-uri sunt esențiale pentru securitatea energetică a statului           APP apreciază rezultatele înregistrate de Termoelectrica S.A.           Termoelectrica și Moldovagaz își vor dezvolta relațiile de colaborare           Modernizarea SACET-ului din Chișinău – cel mai de succes Proiect în toată Europa de est și Asia centrală           Istorii de succes. Căldură și confort în fiecare casă!           Angajații Termoelectrica, implicați activ în acțiunile dedicate înverzirii plaiului           Termoelectrica a premiat câștigătorii Tombolei organizată de Hramul orașului Chișinău           VIDEO. Termoelectrica - cu grijă și căldură pentru Dumneavoastră!           Sistemul centralizat de termoficare – soluția sigură de încălzire pentru fiecare casă           Termoelectrica: Încălzirea locuinței Dvs.- responsabilitatea noastră Video          

Publicat: 10.05.2018

10.390 👁 Views.

img_2310

Contractare

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Furnizarea energiei termice se efectuează numai în baza unui contract în acest sens, încheiat între unitatea termoenergetică și consumator.

  • Iniţial, se depune o cerere privind încheierea contractului de furnizare a energiei termice la Centrul Comercial al Întreprinderii Termoelectrica, situat pe str. T. Vladimirescu, 6, etajul 2.
  • Ulterior, în termen de 15 zile urmează obţinerea avizului de racordare, clientul având obligaţia de a obţine acordul pentru livrarea energiei termice de la întreprindere
  • Semnarea contractului este ultima etapă în cadrul procedurii de conectare la SACET, respectiv, consumatorul este asigurat cu energie termică din ziua imediat următoare.

La cerere trebuie anexat următorul set de documente:

– în calitate de consumator – persoană fizică:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Planul cadastral al locuinței.

– în calitate de consumator – persoană juridică/GFL:

  • Cerere privind întocmirea contractului;
  • Actele ce confirmă dreptul de proprietate/gestiune;
  • Copia buletinului de identitate a administratorului;
  • Copia Extrasului din Registrul de Stat;
  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Datele bancare.

În conformitate cu prevederile legale, în sectorul rezidenţial reprezentantul autorizat al consumatorilor este administratorul fondului locativ, care este în drept să încheie un contract de furnizare a energiei termice cu furnizorul şi repartizează lunar cantitatea de energie termică consumată între locatari.


 

Actele necesare pentru modificarea la contract:

  • Persoane fizice (apartamente)

* Se adreseaza la GFL cu documentele justificative, în sensul efectuării modificărilor necesare;

  • Persoane fizice (spatii nelocative)

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate;

  • Persoane juridice/GFL

* Cerere de efectuare a modificărilor necesare;
*Actele ce justifică modificările solicitate.

Pentru mai multe informații, apelați Serviciul Comercial sau Centrul de apel.

Tel.: (+373) 022 436 414 / (+373) 022 447 447

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru