19 august 2019
Directorul general Termoelectrica: Investițiile în soluțiile tehnice aplicate de noi trebuie să fie eficiente și durabile           Veaceslav Eni: Echipa Termoelectrica muncește 24/24 pentru a presta neîntrerupt consumatorilor servicii calitative           60 de Puncte Termice Centrale vor funcționa automatizat și vor deveni mai autonome           VIDEO: Termoelectrica împreună cu partenerii de la Banca Mondială identifică noi soluții de eficientizare a Surselor de generare           VIDEO: 86 de clădiri vor avea un sistem modernizat de livrare a căldurii și a apei calde           Lucrări complexe de modernizare la Sursa I           Proiectul de modernizare a Termoelectrica, susținut de Banca Mondială, este un succes care merită continuat           Termoelectrica – lucrări la 90 de metri înălțime, în premieră pentru Republica Moldova           Termoelectrica, premiată cu Medalia de Aur și Zeița Calității al treilea an consecutiv           Veaceslav Eni: Zero defecțiuni – obiectivul de dezvoltare al Termoelectrica          
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Indicatorii de succes ai Societății pe Acțiuni  ”Termoelectrica” reprezintă realizările și feedback-ul pozitiv al consumatorilor, care beneficiază de cele mai bune servicii  de termoficare centralizată din țară. Toate proiectele investiționale au ca finalitate asigurarea cu energie termică a consumatorilor în condiţii optime, la preţuri accesibile şi cu respectarea principiilor privind creşterea eficienţei energetice şi protecţia mediului, obiective majore ale politicii întreprinderii.

Printre cele mai remarcabile realizări ale întreprinderii Termoelectrica S.A. în perioada anilor 2015-2018 se numără:

  • Ratificarea Acordului de finanțare dintre Republica Moldova și BIRD în vederea realizării Proiectului Îmbunătățirea Eficienței SACET, în valoare de 40.500.000 de dolari SUA, Legea nr.148 din 30.07.2015. În cadrul acestui proiect a fost făcut un restart al SACET-ului mun. Chișinău, prin lansarea programului de modernizare care este implementat;
  •  Diminuarea numărului de debranșări de la Sistemul de Alimentare Centralizată cu Energie Termică: Pe parcursul anului 2018 au fost înregistrate 226 de deconectări (apartamente), comparativ cu anul 2011 când erau 1.624 de deconectări, sau de 20 de ori mai puțin față de anii 2003-2004 când deconectările erau de 5.400-5.600 ap./an;
  •  Obiecte noi (re)conectate la SACET în perioada 2015-2018 – 211, dintre care 156 consumă energie termică la momentul de față;
    Din aceste 211 de obiecte, 126 au fost conectate în cadrul Pachetului C.1.3 (ce prevede reconectarea instituțiilor publice la SACET) dintre care, în prezent, 76 de obiecte consumă energie termică;
  •  Modernizarea a peste 110 km de conducte termice în perioada anilor 2015-2018;
    Cele vechi și corodate, cu un risc înalt de avariere, au fost înlocuite cu altele noi, preizolate și eficiente energetic. Numai în vara anului 2018 am modernizat peste 16 km de conducte termice;
  • În perioada 2015-2018, Termoelectrica a reușit să modernizeze infrastructura de livrare a căldurii și a apei calde, în sute de blocuri din capitală, prin instalarea PTI-urilor. Astfel, în total, acum sunt instalate peste 765 de PTI-uri în tot mun. Chișinău, dintre care peste 375 au fost instalate în doar ultimii trei ani;
  •  Reducerea scurgerilor de agent termic. Începând cu anul 2015, nivelul apei de adaos a fost diminuat cu peste 80.000 m3, sau cu cca 13%;
  • Majorarea sarcinii termice contractate în perioada 2015-2018 – cu aproximativ 3,1%;
    Livrarea apei calde menajere în regim non-stop, fără întrerupere în perioada estivală, începând cu anul 2016;
  •  Construirea din temelie a Stației de Pompare Nr.1 și reutilarea completă a Stațiilor de pompare SP8, SP12 și SP13, SP5 începând de la echipamentele tehnice (pompe, motoare, rețele termice, convertizoare de frecvență, întrerupătoare, transformatoare, echipament de comandă și automatizare) precum și amenajarea spațiului;
  •  Efectuarea lucrărilor de mentenanță, îmbunătățire a capacității de producere a energiei electrice și termice în regim de cogenerare și asigurare a mentenanței Centralei Electrice cu Termoficare (CET) Sursa I și CT Vest. Au fost înlocuite echipamente de bază a procesului de producere la CET Sursa I,  ca degazorul de presiune înaltă și preîncălzitorul de presiune înaltă a apei de alimentare a cazanului de abur;
  • Înlocuirea a peste 230 de contoare de energie termică în blocurile locative și a altor peste 1700 de contoare de măsurare a apei calde menajere, pe parcursului anului 2018;
  • Implementarea sistemului back-to-back pentru livrarea energiei termice în sect. Buiucani, ceea ce permite aprovizionarea în regim non-stop a acestei zone cu servicii de apă caldă și căldură. Un astfel de sistem a fost implementat cu succes și la Stația de Pompare Nr.1, ceea ce a permis modernizarea unui segment important de rețea termică bitubulară cu Diametrul Nominal 1000 mm, cu lungimea de 200 metri, care aprovizionează cu energie termică circa 25% din locuitorii capitalei;
  • Promovarea soluției Încălzire Centralizată Autonomă şi lansarea multiplelor parteneriate în acest sens cu gestionarii fondului locativ privind modernizarea sistemului intern de distribuţie în mai multe blocuri locative. În prezent, de noul sistem de termoficare beneficiază 51 de blocuri din capitală, dintre care, 12 blocuri locative au fost conectate la noul sistem pe parcursul anului 2018. Este vorba de adrese precum: str. M. Sadoveanu, 2/5; str. Grădinilor, 21; str. Grenoble, 203; str. Calea Ieșilor, 51/1; 51/3 etc.;
  • Începând cu anul 2015  ne-a reușit să achităm integral consumul curent la gaze și să diminuăm datoria istorică față de SA „Moldovagaz” cu circa 76,2 mln lei;
  • Desfășurarea campaniei de informare ”Încălzirea Centralizată Autonomă” cu privire la importanța lucrărilor de modernizare a infrastructurii de livrare a energiei termice din interiorul blocurilor locative, sau cum să beneficiezi de încălzire autonomă, fiind conectat la sistemul centralizat;
  • Continuarea ambițiosului proiect de conectare a instituțiilor publice la SACET;
  • Racordarea la SACET în regim de urgență a complexului locativ Valea Trandafirilor (anul 2017). În urma solicitării din partea Asociațiilor de Coproprietari în Condominiu Nr. 55/312, Nr. 55/351, Nr. 55/493 și 55/301, circa 1190 de apartamente din Complexul respectiv au fost conectați la sistemul centralizat de termoficare, după ce au rămas fără o sursă de energie termică în preajma perioadei reci a anului;
  • Asigurarea dialogului social prin:
    Parteneriate de colaborare cu asociații de locatari, mediul academic, instituții de învățământ, companii; instituții precum Fondul pentru Eficiența Energetică, UTM, Institutul de Energetică a Academiei de Științe a Republicii Moldova;
    Întâlniri și discuții periodice cu gestionarii clădirilor conectate la SACET;
  • Lansarea și administrarea unui nou site, cu noi posibilități și informare activă;
    Servicii online: Datele Contorului, Achitarea Facturilor, Deconectări/Avarii, Întreabă-ne etc.;
  • Diversificarea canalelor de comunicare cu consumatorii, 24/24: Call-Center, Serviciul dispecerat, Viber, Mass-media, Social-media, Materiale informative, Întâlniri directe; Audienţa săptămânală a consumatorilor. Prin noul serviciu lansat, Viber, am pus la dispoziția consumatorilor posibilitatea să interacționeze mult mai simplu și ușor cu Termoelectrica;
  • Lansarea Serviciului Call-Center automatizat, astfel, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare au posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare;
  •  Evenimente publice: Ziua uşilor deschise – unde toți doritorii au posibilitatea să vadă cum se produce lumina și căldura care ajunge în casele lor; Campania „Încălzire Centralizată Autonomă; Tombola anuală „Termoelectrica dăruieşte căldură”, Campania anuală ”Achiți iarna, fii răsplătit vara” – în cadrul căreia anual zeci de blocuri locative din capitală care nu înregistrează datorii la consum beneficiază gratuit de lucrările de pregătire a instalațiilor de termoficare pentru sezonul de încălzire, dar și alte programe de loialitate; Forumul pentru energie termică și cogenerare, organizat în colaborare cu bunii noștri colegi de la Asociația Profesională COGEN România, organizarea conferinței “Încălzirea urbană eficientă: Soluții și provocări”;
  • În vara anului 2018, am inaugurat în parcul Râșcani al capitalei (str. Braniștii) o alee amenajată cu bănci, urne, minibiblioteci stradale, parcări pentru biciclete și alte obiecte de decor, confecționate chiar de către angajații companiei, din țevi și alte materiale reciclate;
  • În colaborare cu Centrul de Calcul Infobon am lansat Factura Electronică. Astfel, din luna iulie curent, bonurile de plată pentru consumul de energie termică pot fi recepționate și prin e-mail;
  •  Obținerea Certificatului pentru sistemul de management al calității ISO 9001:2015, în urma auditului de certificare efectuat de către TÜVKARPAT – compania de acreditare și certificare din România;
  •  Diminuarea impactului negativ asupra mediului, datorită proiectelor implementate;
  •  Pentru toate rezultatele pozitive înregistrate, drept răsplată, echipa Termoelectrica S.A. este premiată anual în cadrul concursurilor naționale. Numai în anul 2018, Termoelectrica a obținut ”Medalia de aur” și  statueta ”Zeița Calității” la Gala Businessului Moldovenesc. Pentru vizualizarea completă a diplomelor și mențiunilor, accesați compartimentul ”Despre noi”, categoria ”Diplome. Premii”.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

5p9.ru