16 octombrie 2018
VIDEO. Termoelectrica S.A. a oferit trei abonamente gratuite la încălzire. Cine sunt câștigătorii           Sursa I, pusă în funcțiune           Tronsonul de rețea termică din str. M. Viteazul, modernizat. Urmează conectarea consumatorilor la conductele reabilitate           VIDEO: Sursa I, ultimele pregătiri pentru sezonul rece           Pregătirea Sursei I pentru sezonul rece, pe ultima sută de metri           TOMBOLA Termoelectrica dăruiește căldură, la a II-a ediție: 3 abonamente gratuite la încălzire. Detalii despre concurs           Lucrările de pregătire a blocurilor pentru sezonul rece necesită a fi finalizate până la sfârșitul lunii septembrie           Termoelectrica S.A. și-a automatizat Serviciul „Call-Center”: mai multe operațiuni la un singur nr. de telefon          
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Indicatorii de succes ai Societății pe Acțiuni  ”Termoelectrica” reprezintă realizările și feedback-ul pozitiv al consumatorilor, care beneficiază de cele mai bune servicii  de termoficare centralizată din țară. Toate proiectele investiționale au ca finalitate asigurarea cu energie termică a consumatorilor în condiţii optime, la preţuri accesibile şi cu respectarea principiilor privind creşterea eficienţei energetice şi protecţia mediului, obiective majore ale politicii întreprinderii.

Printre cele mai remarcabile realizări în cei trei ani de activitate se numără:

• Ratificarea Acordului de finanţare dintre Republica Moldova şi BIRD în vederea realizării Proiectului Îmbunătăţirea Eficienței SACET, în valoare de 40.500.000 de dolari SUA, Legea nr.148 din 30.07.2015. În cadrul acestui proiect a fost făcut un restart al SACET-ului mun. Chișinău, prin lansarea programului de modernizare care este implementat;
• Diminuarea numărului de debranşări de la Sistemul de Alimentare Centralizată cu Energie Termică:
• Stoparea debranşărilor de la Sistemul de Alimentare Centralizată cu Energie Termică:
o 273 deconectări (apartamente) în anul 2017 comparativ cu anul 2011 când erau 1.624 de deconectări;
o de 20 de ori mai puţin faţă de anii 2003-2004 când deconectările erau de 5.400-5.600 ap./an;
• Obiecte noi (re)conectare la SACET în perioada 2015-2017 – 166, dintre care 141 consumă energie termică la momentul de față;
Din aceste 166 de obiecte, 96 au fost conectate în cadrul Pachetului C.1.3 ( ce prevede reconectarea instituțiilor publice la SACET) dintre care, în prezent, 71 de obiecte consumă energie termică;
• Modernizarea a peste 75 km de conducte termice în perioada anilor 2015-2017
Cele vechi și corodate, cu un risc înalt de avariere, au fost înlocuite cu altele noi, preizolate și eficiente energetic. Numai în vara anului 2017 am modernizat peste 50 km de conducte termice;
• Nr-ul PTI-urilor instalate – În perioada 2015-2017, Termoelectrica a reușit să modernizeze infrastructura de livrare a căldurii și a apei calde, în sute de blocuri din capitală, prin instalarea PTI-urilor. Astfel, în total, acum sunt instalate peste 750 de PTI-uri în tot mun. Chișinău, dintre care peste 360 au fost instalate în doar ultimii 2 ani;
• Reducerea scurgerilor de agent termic, în perioada 2015-2017 – În trei ani de activitate, nivelul apei de adaos a fost diminuat cu peste 30.000 m3, sau cu aproximativ 6%;
• Majorarea sarcinii termice contractate în perioada 2015-2017 – cu aproximativ 3,0%;
• Livrarea apei calde menajere în regim non-stop, fără întrerupere în perioada estivală, începând cu anul 2016;
• Construirea din temelie a Stației de Pompare Nr.1 și reutilarea completă a Stațiilor de pompare SP8, SP12 și SP13, începând de la echipamentele tehnice (pompe, motoare, rețele termice, convertizoare de frecvență, întrerupătoare, transformatoare, echipament de comandă și automatizare) precum și amenajarea spațiului;
• Promovarea soluției Încălzire Centralizată Autonomă şi lansarea multiplelor parteneriate în acest sens cu gestionarii fondului locativ privind modernizarea sistemului intern de distribuţie în mai multe blocuri locative; În prezent, de noul sistem de termoficare beneficiază 40 de blocuri din capitală, printre care complexul locativ Valea Trandafirilor, Calea Ieșilor, 11, 13, Mircea cel Batrîn, 58, Pandurilor 52 etc.; În această vară urmează să aibă loc lucrări de modernizare în alte blocuri, cum este blocul din str. Grădinilor, 21, Țărînii, 107 etc.;
• Stoparea acumulării și diminuarea datoriilor faţă de Moldovagaz de la 2 880,5 mil. lei (31.12.2015) la 2 827, 3 mil. lei (01.12.2017);
• Lansarea și desfășurarea campaniei de informare ”Încălzirea Centralizată Autonomă” cu privire la importanța lucrărilor de modernizare a infrastructurii de livrare a energiei termice din interiorul blocurilor locative, sau cum să beneficiezi de încălzire autonomă, fiind conectat la sistemul centralizat;
• Desfășurarea lucrărilor de mentenanță la CT Vest, CT Sud și centralele suburbane;
• Continuarea ambițiosului proiect de conectare a instituțiilor publice la SACET;
• Racordarea la SACET în regim de urgență a complexului locativ Valea Trandafirilor. În urma solicitării din partea Asociațiilor de Coproprietari în Condominiu Nr. 55/312, Nr. 55/351, Nr. 55/493 și 55/301, circa 1190 de apartamente din Complexul respectiv au fost conectați la sistemul centralizat de termoficare, după ce au rămas fără o sursă de energie termică în preajma perioadei reci a anului;
• Asigurarea dialogului social prin:
Parteneriate de colaborare cu asociaţii de locatari, mediul academic, instituţii de învăţământ, companii; instituții precum Fondul pentru Eficiența Energetică, UTM, Institutul de Energetică a Academiei de Științe a Republicii Moldova;
Întâlniri şi discuţii periodice cu gestionarii clădirilor conectate la SACET;
Lansarea unui nou site, cu noi posibilităţi şi informare activă;
Servicii online: Datele Contorului, Achitarea Facturilor, Deconectări/Avarii, Întreabă-ne etc.;
Diversificarea canalelor de comunicare cu consumatorii, 24/24: Call-Center, Serviciul dispecerat, Viber, Mass-media, Social-media, Materiale informative, Întâlniri directe; Audienţa săptămânală a consumatorilor . Prin noul serviciu lansat, Viber, am pus la dispoziția consumatorilor posibilitatea să interacționeze mult mai simplu și ușor cu Termoelectrica;
• Evenimente publice. Ziua uşilor deschise – unde toți doritorii au posibilitatea să vadă cum se produce lumina și căldura care ajunge în casele lor; Campania „Încălzire Centralizată Autonomă; Tombola „Termoelectrica dăruieşte căldură”, Campania ”Achiți iarna, fii răsplătit vara” – în cadrul căreia anual zeci de blocuri locative din capitală care nu înregistrează datorii la consum beneficiază gratuit de lucrările de pregătire a instalațiilor de termoficare pentru sezonul de încălzire, dar și alte programe de loialitate; Forumul pentru energie termică și cogenerare, organizat în colaborare cu bunii noștri colegi de la Asociația Profesională COGEN România.
• Obținerea Certificatului pentru sistemul de management al calității ISO 9001:2015, în urma auditului de certificare efectuat de către TÜVKARPAT – compania de acreditare și certificare din România;
• Diminuarea impactului negativ asupra mediu;
• Pentru toate rezultatele pozitive în comunicarea cu clienții, drept răsplată, echipa Termoelectrica S.A. a fost premiată cu Medalia de Aur și diplomă de merit în calitate la Concursul ”Marca comercială a anului 2016” și cu trofeul ”Cea mai bună Iniţiativă de Comunicare şi Sensibilizare” în anul 2017, în cadrul concursului Moldova Eco Energetică.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

5p9.ru