24 octombrie 2017
Pentru a fi mai aproape de consumatorii săi, Termoelectrica S.A. lansează un număr activ pentru serviciul “Viber”. Astfel, prin intermediul acestei aplicații consumatorii companiei sunt încurajați să expedieze, la numărul de telefon 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor          
image_pdfimage_print

TE Book

Suntem cei mai mari producători şi furnizori de agent termic din municipiul Chișinău, iar aprovizionarea consumatorilor  cu apă caldă menajeră de calitate înaltă la prețuri rezonabile, pe parcursul întregului an, este unul dintre obiectivele noastre de bază.

Agentul termic este produs de instalațiile de termoficare și livrată consumatorilor finali prin intermediul utilajului secundar (schimbătoarelor de căldură apă/apă), conform figurii de mai jos.

3

 

1 – agent termic cu potențial ridicat;                               

2 – agent termic cu potențial scăzut;

3 – apă caldă menajeră;                                                   

 4 – apă rece (Apă – Canal Chișinău).

 

 

Termoelectrica S.A. aprovizionează cu energie termică pentru prepararea apei calde menajere:

Fond locativ 2 697
inclusiv:
ÎMGFL 1 482
APLP 426
CCL 42
Case departamentale 84
Case particulare 10
Apartamente cu distribuție orizontală 653
Agenţi economici 273
Grădiniţe de copii 125
Şcoli, licee 20
Instituţii medicale 14
Instituţii de învățământ 28
Total pe mun. Chişinău 3 157

 

În scopul îmbunătățirii calității serviciilor de livrare a apei calde menajere către consumatorii existenți, precum și în vederea conectării consumatorilor noi, Termoelectrica S.A. este deschisă pentru colaborare.

 

Serviciul Comercial:

Tel.: 022 – 839 – 315.

Call Center:

Tel.:022 – 436 – 414;

022 – 436 – 324.