13 iulie 2020
Realizările înregistrate și direcțiile prioritare de activitate, discutate în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor           Termoelectrica își diversifică sursele de energie utilizate, prin producerea energiei termice din biomasă           Termoelectrica a reabilitat, în timp record, un tronson de conducte termice din str. Vlaicu Pârcălab           Testimonial: Confort termic și siguranță pentru pacienții Institutului de Cardiologie           Tot mai mulți consumatori solicită consultații prin intermediul Centrului de Apel           Termoelectrica: De cinci ani, aducem lumina și căldura în casele Dumneavoastră!           Ministrul Sergiu Railean a participat la conferința aniversară dedicată celor 5 ani de activitate a Termoelectrica           Termoelectrica racordează oficiul Băncii Mondiale la sistemul centralizat de termoficare           Circa 100 000 de locuitori ai mun. Chișinău vor beneficia de servicii de termoficare mai fiabile           Soluțiile de termoficare centralizată, apreciate în cadrul Forumului „Urbanism și Dezvoltare durabilă”          

Publicat: 20.03.2020

1.635 👁 Views.

achitarea facturii

Metode alternative de plată a facturii la încălzire

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica S.A. recomandă consumatorilor mai multe metode alternative de plată a facturii pentru consumul de energie termică și de prezentare a indicilor contoarelor, având în vedere regimul special de activitate al instituțiilor de încasare a plăților, precum și suspendarea temporară a activității Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii al întreprinderii, dar și a oficiilor poștale.

  • prin intermediul paginilor web termoelectrica.md – Facturi. Modalităţi de achitare/Indicatorii Contorului; www.infobon.md – Achită online;
  • serviciul internet banking de la orice bancă comercială la care vă deserviți;
  • paginile web www.paynet.md și www.oplata.md, www.bpay.md și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul Infobon;
  • la terminale QIWI, MMPS/BPAY.

Precizăm că, în această perioadă, consumatorii Termoelectrica S.A. sunt îndemnați să apeleze pentru consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
  • Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru