Metode alternative de plată a facturii la încălzire

Metode alternative de plată a facturii la încălzire

Termoelectrica S.A. recomandă consumatorilor mai multe metode alternative de plată a facturii pentru consumul de energie termică și de prezentare a indicilor contoarelor, având în vedere regimul special de activitate al instituțiilor de încasare a plăților, precum și suspendarea temporară a activității Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii al întreprinderii, dar și a oficiilor poștale.

  • prin intermediul paginilor web termoelectrica.md – Facturi. Modalităţi de achitare/Indicatorii Contorului; www.infobon.md – Achită online;
  • serviciul internet banking de la orice bancă comercială la care vă deserviți;
  • paginile web www.paynet.md și www.oplata.md, www.bpay.md și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul Infobon;
  • la terminale QIWI, MMPS/BPAY.

Precizăm că, în această perioadă, consumatorii Termoelectrica S.A. sunt îndemnați să apeleze pentru consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
  • Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ