15 iulie 2018
Modernizarea și eficientizarea Sistemului de Alimentare Centralizată cu Energie Termică (SACET) sunt o prioritate de bază pentru Termoelectrica S.A.. În acest context, zilnic sunt demarate o serie de activități focusate pe reabilitarea rețelelor termice și prevenirea situațiilor excepționale. Punctele în care se execută lucrările de astăzi, au fost vizitate de către directorul general al întreprinderii,           Astăzi ne bucurăm de o zi activă, focusată pe îndeplinirea unui șir de lucrări importante pentru asigurarea fiabilității sistemului centralizat de termoficare, astfel încât, cu fiecare modernizare, consumatorii noștri să beneficieze de servicii mult mai calitative și eficiente. citeşte tot           Modernizarea infrastructurii de livrare a energiei termice și asigurarea consumatorilor cu servicii calitative este o prioritate pentru noi. Pentru implementarea acestui obiectiv, zilnic echipele întreprinderii lucrează pe mai multe segmente. citeşte tot           Începem ziua într-un mod activ, cu o agendă bine stabilită, focusată pe modernizarea infrastructurii de livrare a energiei termice și îmbunătățirea continuă a serviciilor de termoficare! Așadar, pe parcursul zilei de marți, 10 iulie, echipele Termoelectrica S.A. sunt antrenate în  mai multe activități pe următoarele adrese: citeşte tot           Echipa de intervenție Termoelectrica S.A. are și astăzi un program activ. Lucrăm intens pe următoarele adrese: citeşte tot          

Publicat: 08.12.2017

1.686 👁 Views.

Termoelectrica logo mare3

Precizările Termoelectrica cu privire la lucrările de reconectare a consumatorilor afectați de avaria produsă joi

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Stimați clienți și reprezentanți ai mass-media,

Vă informăm că,  din cauza  lucrărilor complexe de reabilitare a rețelei magistrale  avariate din str. V. lui Vodă, la ora actuală,  continuă să rămână fără căldură și apă caldă  o parte din sectoarele Centru și Râșcani.

Termoelectrica S.A. a mobilizat toate resursele pentru a reconecta cât mai rapid consumatorii la serviciile de aprovizionare cu apă caldă și încălzire.

Toate problemele  existente le puteți comunica angajaților Serviciul Call-Center – 022- 447 447, Dispecerat – 022 44-11-38 – program de lucru: zilnic (24/24), cât și la Serviciul Viber, la nr de telefon  069-444-144, informații (în format text, video sau foto) . Întrucât numerele de telefon sunt suprasolicitate, ne cerem scuze că nu putem prelua toate apelurile dumneavoastră.

În același timp, vă îndemnăm să tratați cu respect și înțelegere angajații Termoelectrica S.A., care lucrează în regim non-stop, încercând să remedieze  în regim de urgență situația.

Pentru a afla care sunt străzile deconectate la moment,  accesați site-ul termoelectrica.md, secțiunea ”Pentru consumatori”, rubrica ”Avarii, întreruperi programate”, pe următorul link – https://www.termoelectrica.md/ro_RO/intreruperi_programate/.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.