23 aprilie 2018
Campania de comunicare și informare ”ÎNCĂLZIREA CENTRALIZATĂ AUTONOMĂ”, desfășurată de Termoelectrica S.A., pe parcursul verii, în curțile blocurilor locative din capitală, a fost desemnată cea mai bună inițiativă de comunicare și sensibilizare în domeniul eficienței energetice și energiei regenerabile, în cadrul concursului Moldova Eco Energetică.          

Publicat: 08.12.2017

1.616 👁 Views.

Termoelectrica logo mare3

Precizările Termoelectrica cu privire la lucrările de reconectare a consumatorilor afectați de avaria produsă joi

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Stimați clienți și reprezentanți ai mass-media,

Vă informăm că,  din cauza  lucrărilor complexe de reabilitare a rețelei magistrale  avariate din str. V. lui Vodă, la ora actuală,  continuă să rămână fără căldură și apă caldă  o parte din sectoarele Centru și Râșcani.

Termoelectrica S.A. a mobilizat toate resursele pentru a reconecta cât mai rapid consumatorii la serviciile de aprovizionare cu apă caldă și încălzire.

Toate problemele  existente le puteți comunica angajaților Serviciul Call-Center – 022- 447 447, Dispecerat – 022 44-11-38 – program de lucru: zilnic (24/24), cât și la Serviciul Viber, la nr de telefon  069-444-144, informații (în format text, video sau foto) . Întrucât numerele de telefon sunt suprasolicitate, ne cerem scuze că nu putem prelua toate apelurile dumneavoastră.

În același timp, vă îndemnăm să tratați cu respect și înțelegere angajații Termoelectrica S.A., care lucrează în regim non-stop, încercând să remedieze  în regim de urgență situația.

Pentru a afla care sunt străzile deconectate la moment,  accesați site-ul termoelectrica.md, secțiunea ”Pentru consumatori”, rubrica ”Avarii, întreruperi programate”, pe următorul link – https://www.termoelectrica.md/ro_RO/intreruperi_programate/.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.