5 aprilie 2020
Achită online factura la încălzire           Banca Mondială va acorda 100 milioane de dolari pentru modernizarea Termoelectrica           Termoelectrica: Noi producem lumină și căldură, voi stați acasă!           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Avantajele și beneficiile sistemului centralizat de termoficare, prezentate consumatorilor           Veaceslav ENI: Punem în centrul acțiunilor noastre sănătatea angajaților           Metode alternative de plată a facturii la încălzire           Clarificările Termoelectrica S.A. cu privire la contravenția întocmită de ANRE, în care este vizată           Termoelectrica S.A. suspendă temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii           Termoelectrica S.A. dă asigurări că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere          

Publicat: 12.03.2020

932 👁 Views.

centrul comercial

Recomandările Termoelectrica S.A. pentru consumatorii săi privind evitarea răspândirii virusului Covid-19

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Pentru a preveni răspândirea infecției cu virusul de tip nou Covid-19, în contextul situației epidemiologice și a măsurilor întreprinse de autorități,  Termoelectrica S.A. vine cu următoarele recomandări pentru consumatorii săi:

Utilizați toate serviciile și instrumentele de informare și consultanță de la distanță, puse la dispoziție de Termoelectrica S.A. și evitați, pentru o perioadă nedeterminată,  vizitele la Centrul Comercial de Deservire și Relații cu Consumatorii;

Accesați site-ul Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md, rubrica ”Pentru consumatori” și/sau apelați Centrul de Apel, la numărul de telefon 1300, pentru informații precum:

  • modul de achitare a facturii;
  • datorii;
  • facturare;
  • deconectări/lucrări și avarii.

Totodată, apelând la numărul scurt 1300, consumatorii Termoelectrica pot a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Totodată, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator.

Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

Utilizați modalitățile de plată și de prezentare a indicilor contoarelor prin intermediul paginilor web www.termoelectrica.md și www.infobon.md,  serviciului internet banking la orice bancă comercială la care vă deserviți, sau accesând paginile web www.paynet.md și www.oplata.md,  și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul S.R.L.„INFO BON”.

Totodată, reiterăm importanța recomandărilor Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale și Agenția Națională pentru Sănătate Publică, ce includ:

  • spălați-vă cât mai des pe mâini cu apă și săpun sau dezinfectați-le cu o soluție pe bază de alcool;
  • acoperiți nasul și gura cu un șervețel sau cu pliul cotului atunci când tușiți sau strănutați; aruncați imediat șervețelul la gunoi și spălați-vă pe mâini;
  • evitați contactul direct cu persoanele care au simptome de gripă sau răceală (febră și tuse);
  • evitați pe cât posibil locurile aglomerate și respectați distanța socială de cel puțin 1 metru de la alte persoane.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru