7 decembrie 2021
Lucrări de modernizare şi de intervenţie. Lista adreselor în deconectare din sect.           Termoelectrica anunță finalizarea mai multor proiecte de modernizare           Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică           Peste 90% din fondul locativ, conectat la încălzire           20 de participanți ai Tombolei „Termoelectrica dăruiește căldură” vor beneficia gratuit de servicii de termoficare în luna decembrie           Termoelectrica a implementat Sistemul de Management Integrat           Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ           Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Sistemul centralizat de termoficare – soluția sigură de încălzire pentru fiecare casă          

Publicat: 01.10.2020

774 👁 Views.

contul-meu

Serviciul online „Contul Meu" tot mai solicitat

image_pdfimage_print

 

Instrumentele de deservire de la distanță, dezvoltate și puse la dispoziția consumatorilor Termoelectrica,  oferă un plus de comoditate și sunt tot mai apreciate, în contextul situației pandemice.

În mai puțin de patru luni de la lansarea Serviciului online „CONTUL MEU” – un cabinet virtual cu beneficii multiple pentru consumatori, circa 1500 de cereri de creare a conturilor au fost procesate.

Prin intermediul „CONTULUI MEU”, pot fi efectuate multiple operațiuni:

  • recepționarea facturii electronice;
  • evidența facturilor și consumului de servicii;
  • transmiterea indicilor contorului;
  • achitarea facturii;
  • interacțiunea cu gestionarul fondului locativ etc.

Pentru a beneficia de aceste facilități este necesară crearea unui cont, accesând  butonul „CONTUL MEU” pe site-urile www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, folosind datele de pe factură (codul ID al Plătitorului) și urmând indicațiile de înregistrare.

Serviciul „CONTUL MEU” este oferit gratis, în baza Acordului de utilizare a Sistemului informațional „INFOBON”. Pentru semnarea Acordului, plătitorul sau reprezentantul său împuternicit, care administrează apartamentul, urmează să se prezinte la Centrul de calcul „INFOBON”, amplasat pe adresa: mun. Chișinău, str. Tudor Vladimirescu nr. 6, cu actul de identitate/ împuternicirea și documentele care atestă dreptul de administrare asupra imobilului.

Posesorii semnăturii electronice pot semna Acordul de la distanță.

Ne dorim ca consumatorii noștri să aibă parte de experiențe frumoase atunci când interacționează cu compania, mai ales acum, când comunicarea de la distanță este extrem de importantă pentru siguranța și comoditatea fiecăruia. Din acest motiv dezvoltăm instrumente care să fie utile și ușor de accesat”, declară Veaceslav Eni, directorul general al Termoelectrica.

Pentru detalii suplimentare cu privire la procedura de creare a contului personal, ne puteți contacta la numerele de telefon: 022 436 – 516/ 022 436 – 466/ 022 436 – 517 sau 1300.

5p9.ru