23 februarie 2020
Termoelectrica implementează soluții moderne de alimentare cu energie electrică la CET Sursa I           Facturile pentru încălzire în luna ianuarie sunt în medie cu 12 % mai mici în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent           Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300           Politicile din sectorul termoenergetic, discutate în cadrul Eu4Energy           Termoelectrica a inaugurat Centrul Comercial modern de deservire și relații cu consumatorii           Inaugurarea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii Termoelectrica S.A.           TERMOELECTRICA, 4 ANI DE PERFORMANȚĂ. Realizări 2015-2019           Investițiile în CET-uri sunt esențiale pentru securitatea energetică a statului           Termoelectrica și Moldovagaz își vor dezvolta relațiile de colaborare           Modernizarea SACET-ului din Chișinău – cel mai de succes Proiect în toată Europa de est și Asia centrală          

Publicat: 12.02.2020

391 👁 Views.

1300

Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica continuă să își îmbunătățească platformele de comunicare și interacțiune cu consumatorii, lansând numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300.

Prin intermediului numărului scurt de telefon 1300, locuitorii mun. Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni ce erau disponibile și până acum la numărul 022 447 447.

La numărul scurt de apel – 1300, Termoelectrica oferă acces mai ușor și rapid la serviciile de consultanță și diverse operațiuni puse la dispoziția consumatorilor săi, datorită faptului că este un instrument extrem de util, ușor de utilizat și de memorizat”, a precizat directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate ce este disponibilă în limbile română/rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum sunt:

  • Informații privind modul de achitare a facturii;
  • Informații despre datorii sau contractare;
  • Informații despre facturare;
  • Informații despre deconectări/lucrări și avarii.

Totodată, apelând la numărul scurt 1300,  consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Totodată, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite sunt înregistrate.

Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru