9 august 2020
Veaceslav Eni s-a întâlnit cu Gary Davies, Însărcinat cu afaceri a.i. și Consul al Ambasadei Britanice           Investiții în îmbunătățirea serviciilor de termoficare pentru cca 60.000 consumatori din sect. Ciocana și Râșcani           Economii și independență față de furnizori obținute din reciclarea conductelor termice           Institutul de Energetică: Proiectele pe care le implementează Termoelectrica sunt în beneficiul consumatorului           Termoelectrica modernizează rețelele termice din com. Ciorescu. Impactul lucrărilor, resimțit de cca 25% dintre consumatori           Noi obiective de colaborare, discutate în cadrul unei ședințe comune dintre Termoelectrica și Moldovagaz           Termoelectrica continuă procesul de modernizare a rețelelor termice și îmbunătățirea serviciilor prestate           Apă caldă non-stop și confort termic pentru Complexul Educațional „Kiril și Metodii”           Realizările înregistrate și direcțiile prioritare de activitate, discutate în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor           Termoelectrica își diversifică sursele de energie utilizate, prin producerea energiei termice din biomasă          

Publicat: 12.02.2020

1.262 👁 Views.

1300

Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica continuă să își îmbunătățească platformele de comunicare și interacțiune cu consumatorii, lansând numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300.

Prin intermediului numărului scurt de telefon 1300, locuitorii mun. Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni ce erau disponibile și până acum la numărul 022 447 447.

La numărul scurt de apel – 1300, Termoelectrica oferă acces mai ușor și rapid la serviciile de consultanță și diverse operațiuni puse la dispoziția consumatorilor săi, datorită faptului că este un instrument extrem de util, ușor de utilizat și de memorizat”, a precizat directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate ce este disponibilă în limbile română/rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum sunt:

  • Informații privind modul de achitare a facturii;
  • Informații despre datorii sau contractare;
  • Informații despre facturare;
  • Informații despre deconectări/lucrări și avarii.

Totodată, apelând la numărul scurt 1300,  consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Totodată, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite sunt înregistrate.

Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru