5 aprilie 2020
Achită online factura la încălzire           Banca Mondială va acorda 100 milioane de dolari pentru modernizarea Termoelectrica           Termoelectrica: Noi producem lumină și căldură, voi stați acasă!           VIDEO.Termoelectrica - tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Avantajele și beneficiile sistemului centralizat de termoficare, prezentate consumatorilor           Veaceslav ENI: Punem în centrul acțiunilor noastre sănătatea angajaților           Metode alternative de plată a facturii la încălzire           Clarificările Termoelectrica S.A. cu privire la contravenția întocmită de ANRE, în care este vizată           Termoelectrica S.A. suspendă temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii           Termoelectrica S.A. dă asigurări că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere          

Publicat: 16.03.2020

361 👁 Views.

200901

Termoelectrica S.A. dă asigurări că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

În contextul măsurilor luate după instituirea Codului Roșu de alertă în legătură cu evoluția situației epidemiologice privind infecția cu virusul COVID-19, Termoelectrica S.A. dă asigurări consumatorilor săi că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere.

Întrucât „Termoelectrica” S.A.   prestează servicii de necesitate primară pentru populație și agenții economici, managementul companiei depune tot efortul pentru ca angajații implicați în procesul tehnologic să beneficieze de condiții de muncă sigure, respectând măsurile de prevenire a răspândirii  COVID-19.

Astfel, în situații de urgență, precum deconectări din cauza unor avarii la rețelele de termoficare, echipele de intervenție vor acționa prompt și eficient, astfel încât serviciile de termoficare să fie reluate în cel mai scurt timp posibil.

Termoelectrica S.A. a limitat accesul vizitatorilor în Centrul Comercial de Deservire și Relații cu Consumatorii și recomandă utilizarea serviciilor de consultanță și efectuarea operațiunilor disponibile de la distanță: prin telefon sau online.

Pentru informații suplimentare, accesați site-ul Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md, rubrica ”Pentru consumatori” și/sau apelați Centrul de Apel, la numărul de telefon 1300 al Serviciului Call-Center sau  022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate căile de comunicare sunt disponibile 24/24.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru