13 iulie 2020
Realizările înregistrate și direcțiile prioritare de activitate, discutate în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor           Termoelectrica își diversifică sursele de energie utilizate, prin producerea energiei termice din biomasă           Termoelectrica a reabilitat, în timp record, un tronson de conducte termice din str. Vlaicu Pârcălab           Testimonial: Confort termic și siguranță pentru pacienții Institutului de Cardiologie           Tot mai mulți consumatori solicită consultații prin intermediul Centrului de Apel           Termoelectrica: De cinci ani, aducem lumina și căldura în casele Dumneavoastră!           Ministrul Sergiu Railean a participat la conferința aniversară dedicată celor 5 ani de activitate a Termoelectrica           Termoelectrica racordează oficiul Băncii Mondiale la sistemul centralizat de termoficare           Circa 100 000 de locuitori ai mun. Chișinău vor beneficia de servicii de termoficare mai fiabile           Soluțiile de termoficare centralizată, apreciate în cadrul Forumului „Urbanism și Dezvoltare durabilă”          

Publicat: 16.03.2020

655 👁 Views.

200901

Termoelectrica S.A. dă asigurări că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

În contextul măsurilor luate după instituirea Codului Roșu de alertă în legătură cu evoluția situației epidemiologice privind infecția cu virusul COVID-19, Termoelectrica S.A. dă asigurări consumatorilor săi că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere.

Întrucât „Termoelectrica” S.A.   prestează servicii de necesitate primară pentru populație și agenții economici, managementul companiei depune tot efortul pentru ca angajații implicați în procesul tehnologic să beneficieze de condiții de muncă sigure, respectând măsurile de prevenire a răspândirii  COVID-19.

Astfel, în situații de urgență, precum deconectări din cauza unor avarii la rețelele de termoficare, echipele de intervenție vor acționa prompt și eficient, astfel încât serviciile de termoficare să fie reluate în cel mai scurt timp posibil.

Termoelectrica S.A. a limitat accesul vizitatorilor în Centrul Comercial de Deservire și Relații cu Consumatorii și recomandă utilizarea serviciilor de consultanță și efectuarea operațiunilor disponibile de la distanță: prin telefon sau online.

Pentru informații suplimentare, accesați site-ul Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md, rubrica ”Pentru consumatori” și/sau apelați Centrul de Apel, la numărul de telefon 1300 al Serviciului Call-Center sau  022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate căile de comunicare sunt disponibile 24/24.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru