24 octombrie 2017
Pentru a fi mai aproape de consumatorii săi, Termoelectrica S.A. lansează un număr activ pentru serviciul “Viber”. Astfel, prin intermediul acestei aplicații consumatorii companiei sunt încurajați să expedieze, la numărul de telefon 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor          

Publicat: 03.10.2017

265 👁 Views.

2

VIDEO. Termoelectrica S.A., pregătită să înceapă furnizarea căldurii către toți consumatorii

image_pdfimage_print

Termoelectrica S.A. este pregătită să înceapă furnizarea  energiei termice pentru încălzire, către toate categoriile de consumatori, și anume: blocurile locative, grădinițele, instituțiile de învățământ, instituțiile medicale și agenții economici, a anunțat, marți, 3 octombrie, directorul general al Termoelectrica Veaceslav Eni, în cadrul unei conferințe de presă.

Procedura de conectare la căldură durează mai puțin de trei ore și poate fi inițiată la solicitarea administratorului blocului locativ, care și este reprezentantul oficial al locatarilor.  Astfel, pentru a beneficia de căldură în calorifere este necesar ca locatarii să ceară acest lucru de la gestionarul fondului locativ. În urma sesizării acestora, administratorul blocului urmează să depună o solicitare în acest sens, la sediul teritorial al întreprinderii Termoelectrica S.A., la care va anexa  pașaportul pregătirii instalațiilor de termoficare. Imediat după înregistrarea solicitării, specialiștii Termoelectrica S.A. verifică posibilitatea conectării imediate, iar în decurs de trei ore căldura va fi livrată în calorifere!

Consumatorul decide când se conectează la căldură, nici o altă autoritate nu hotărăște în locul lui. Decizia oficială a primăriei privind deschiderea și încheierea sezonului de încălzire se referă exclusiv la instituțiile care se află în subordinea municipalității și vine ca o recomandare pentru administratorii acestora”, precizează directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav Eni.

Termoelectrica S.A. a finalizat cu succes lucrările ce vizează pregătirile pentru noul sezon de încălzire.  Totodată,  cel mai important producător și furnizor de energie termică din mun. Chișinău anunță îndeplinirea ambițiosului plan de investiții pentru anul 2017, precum și lucrările programate în cadrul Proiectului ”Îmbunătățirea Eficienței SACET” pentru anul 2017, creditat de Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.

Principalele lucrări din vara curentă au vizat modernizarea celor mai avariate porțiuni de rețele termice din mun. Chișinău, care nu au fost reabilitate în ultimii 35 de ani, precum și reabilitarea rețelelor termice aferente exterioare și instalarea Punctelor Termice Individuale pentru căldură și prepararea apei calde menajere în circa 200 de clădiri din mun. Chișinău. Modernizările vor permite furnizarea serviciilor de termoficare la cel mai înalt nivel prin reducerea  riscului de avarii,  a pierderilor de agent termic  și creșterea eficienței sistemului de termoficare.

Termoelectrica S.A. asigură cu apă caldă și căldură circa 4.100 obiective, inclusiv peste 208.000 apartamente.