19 martie 2019
Directorul general al Termoelectrica S.A. a avut o întrevedere cu potențiali parteneri de dezvoltare ai USAID           Locatarii decid când își  conectează/ deconectează căldura în bloc           Termoelectrica racordează clădirea Gării în regim de urgență la sistemul centralizat de termoficare           Banca Mondială își reconfirmă sprijinul în dezvoltarea proiectelor energetice ale Termoelectrica           Termoelectrica S.A. și-a automatizat Serviciul „Call-Center”: mai multe operațiuni la un singur nr. de telefon          

Publicat: 04.09.2018

1.646 👁 Views.

Colaj Call center

Termoelectrica S.A. și-a automatizat Serviciul „Call-Center”: mai multe operațiuni la un singur nr. de telefon

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare.

Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română/rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:

  • Informații privind modul de achitare a facturii;
  • Informații despre datorii sau contractare;
  • Informații despre facturare;
  • Informații despre deconectări/lucrări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.

Dezvoltarea platformelor de comunicare și interacțiune cu consumatorii este unul dintre factorii principali pe care ne axăm în ultimii 3 ani. Ne dorim să fim mai aproape de oameni, oferindu-le servicii de calitate și comunicare eficientă. Anume din acest motiv ne-am străduit să dezvoltăm nu doar un Centru de apel, dar o adevărată aplicație, care să simplifice procedurile de comunicare, schimb de informație și interacțiune cu consumatorii noștri”, a menționat directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămân active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice în aplicația Viber: 069-444-144 și Serviciul Dispecerat – 022-441-138.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru