25 septembrie 2018
Sinteza lucrărilor din 25 septembrie           VIDEO: Sursa I, ultimele pregătiri pentru sezonul rece           Sinteza lucrărilor din 24 septembrie           Pregătirea Sursei I pentru sezonul rece, pe ultima sută de metri           TOMBOLA Termoelectrica dăruiește căldură, la a II-a ediție: 3 abonamente gratuite la încălzire. Detalii despre concurs           Lucrările de pregătire a blocurilor pentru sezonul rece necesită a fi finalizate până la sfârșitul lunii septembrie           Termoelectrica S.A. și-a automatizat Serviciul „Call-Center”: mai multe operațiuni la un singur nr. de telefon          

Publicat: 04.09.2018

1.003 👁 Views.

Colaj Call center

Termoelectrica S.A. și-a automatizat Serviciul „Call-Center”: mai multe operațiuni la un singur nr. de telefon

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare.

Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română/rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:

  • Informații privind modul de achitare a facturii;
  • Informații despre datorii sau contractare;
  • Informații despre facturare;
  • Informații despre deconectări/lucrări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.

Dezvoltarea platformelor de comunicare și interacțiune cu consumatorii este unul dintre factorii principali pe care ne axăm în ultimii 3 ani. Ne dorim să fim mai aproape de oameni, oferindu-le servicii de calitate și comunicare eficientă. Anume din acest motiv ne-am străduit să dezvoltăm nu doar un Centru de apel, dar o adevărată aplicație, care să simplifice procedurile de comunicare, schimb de informație și interacțiune cu consumatorii noștri”, a menționat directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămân active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice în aplicația Viber: 069-444-144 și Serviciul Dispecerat – 022-441-138.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru