Termoelectrica S.A. suspendă temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii

Termoelectrica S.A. suspendă temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii

Având în vedere evoluția situației epidimiologice privind riscul de infectare cu virusul COVID-19 și pentru a proteja sănătatea consumatorilor și a angajaților săi, Termoelectrica S.A. a suspendat temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii.

În această perioadă, consumatorii vor primi consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:
• Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
• Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
• Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
• Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Toate canalele menționate mai sus sunt disponibile 24/24.

Totodată, în cazuri de urgență, administrația întreprinderii poate fi contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane de contact: anticamera@termoelectrica.md; cancelaria@termoelectrica.md; ghiseu.unic@termoelectrica.md și la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436 403; 022 436 482.

În funcție de evoluția situației epidemiologice, programul de activitate al Centrului Comercial va fi reevaluat, iar despre reluarea activității acestuia vom informa ulterior.

Reiterăm faptul că, întrucât Termoelectrica S.A. este o companie energetică de o importanță strategică la nivel național, asigurând producerea a 15% din necesarul de energie electrică și producerea și furnizarea energiei termice pentru aproximativ 70% dintre locuitorii mun. Chișinău, activitatea tehnologică și operațională a companiei nu fi afectată în această perioadă, iar continutatea prestării serviciilor va fi asigurată fără întrerupere.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ