30 июля 2021
Lucrări de modernizare şi de intervenţie. Lista adreselor în deconectare din sectoarele Botanica, Buiucani și Râșcani           Termoelectrica reabilitează circa 10 km de conducte termice           Termoelectrica a implementat Sistemul de Management Integrat           Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ           Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică           Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță           VIDEO.Termoelectrica – tehnologii de termoficare prietenoase mediului și consumatorilor!           Централизованная система теплоснабжения – надёжное решение для каждого дома          

Publicat: 06.04.2021

1 559 👁 Views.

contul meu 2021 ig

Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica și Centrul de Calcul Infobon îndeamnă consumatorii și gestionarii fondului locativ să opteze pentru serviciile online de deservire, puse la dispoziție prin intermediul cabinetului virtual CONTUL MEU.

CONTUL MEU vine în ajutorul consumatorilor de energie termică în efectuarea unei game variate de operațiuni, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii al Termoelectrica sau la Centrul de Calcul Infobon.

Pe lângă comoditatea oferită utilizatorilor, serviciul online contribuie în mod direct și la diminuarea riscului de infectare cu COVID-19, atât a consumatorilor, cât și a personalului implicat în deservirea acestora.

„Confortul şi siguranţa celor peste 500.000 de consumatori rămâne una dintre cele mai importate priorități și în acest an, afectat de pandemie, iar dezvoltarea continuă a instrumentelor de deservire și comunicare de la distanță ne ajută să fim cât mai aproape de aceștia”, declară Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.

CONTUL MEU dispune de următoarele servicii:

recepționarea facturii electronice;
evidența/istoricul facturilor și consumului;
transmiterea indicilor contorului;
achitarea facturii;
interacțiunea cu gestionarul fondului locativ.

Totodată, facilitează interacțiunea consumatorilor cu Gestionarul Fondului Locativ, în vederea corectării, completării și/sau actualizării datelor legate de facturare (de ex: numele, prenumele, suprafața, procentul de calcul etc.).

Serviciul  CONTUL MEU  este oferit gratis, în baza Acordului de utilizare a Sistemului informațional Infobon. Pentru semnarea Acordului, proprietarul locuinței sau reprezentantul său împuternicit, care administrează apartamentul, urmează să se prezinte la Centrul de calcul „INFOBON”, amplasat pe adresa: mun. Chișinău, str. Tudor Vladimirescu, 6/1, cu actul de identitate/ împuternicirea și documentele care atestă dreptul de administrare asupra imobilului.

Posesorii semnăturii electronice pot semna Acordul de la distanță.

Până în prezent, peste 2000 de cereri de creare a conturilor au fost procesate.

Aflați mai multe:

Tutorial: Creează-ți un CONT INFOBON

Termoelectrica și Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru