Metode alternative de plată a facturii la încălzire
Termoelectrica S.A. recomandă consumatorilor mai multe metode alternative de plată a facturii pentru consumul de energie termică și de prezentare a indicilor contoarelor, având în vedere regimul special de activitate al instituțiilor de încasare a plăților, precum și suspendarea temporară a activității Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii al întreprinderii, dar și a oficiilor poștale.
- prin intermediul paginilor web termoelectrica.md – Facturi. Modalităţi de achitare/Indicatorii Contorului; www.infobon.md – Achită online;
- serviciul internet banking de la orice bancă comercială la care vă deserviți;
- paginile web www.paynet.md și www.oplata.md, www.bpay.md și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul Infobon;
- la terminale QIWI, MMPS/BPAY.
Precizăm că, în această perioadă, consumatorii Termoelectrica S.A. sunt îndemnați să apeleze pentru consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:
- Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
- Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
- Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
- Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.