Termoelectrica S.A. și InfoBon lansează Serviciul Factura Electronică

Termoelectrica S.A. și InfoBon lansează Serviciul Factura Electronică

Începând cu luna iunie 2018, bonurile de plată pentru consumul de energie termică pot fi recepționate și prin e-mail. Procedura de solicitare a noului serviciu, ce oferă multiple avantaje în utilizare, este simplă și durează doar câteva minute.

Pentru activarea bonului de plată electronic este necesar să veniți pe adresa str. T. Vladimirescu, 6 (bir.308), pentru a completa o cerere în acest sens și să prezentați următoarele documente: buletinul de identitate și actele care confirmă  dreptul Dvs. de proprietate/folosință asupra apartamentului pentru care solicitați acordarea serviciului respectiv.

Noul serviciu oferă multiple avantaje în utilizare, printre care:

  • Acces asigurat permanent la documentul de plată, indiferent de locația în care vă aflați;
  • Scăpați de grija de a verifica cutia poștală, de recepționare pe suport de hârtie și păstrare a bonurilor;
  • Pe de altă parte, le puteți stoca în format electronic, astfel având acces la documentele de plată din orice perioadă;
  • Puteți achita bonul de plată imediat, din orice colț al lumii.

În contextul dezvoltării tehnologiilor informaționale și a posibilităților de utilizare a acestor resurse informaționale, ne-am dorit să dezvoltăm instrumentele de interacțiune cu consumatorii de energie termica, oferindu-le și mai multe posibilități pentru a ușura procedura de facturare și eliberare a documentelor de plată”, menționează directorul general Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

De cealaltă parte, administratorul SRL Info Bon susține ca principiul de activitate al Centrului de Calcul este oferirea serviciilor de facturare într-o manieră cât mai simplă și aproape de necesitățile plătitorului. ”Din start ne-am propus sa simplificăm procedurile și să fim cât mai aproape atât de consumatorii care sunt facturați, cât si de agenții economici, sau administratorii de blocuri. Anume din acest motiv, utilizând tehnologiile de ultima generație ne dorim să scurtăm cozile la ghișee, să oferim simplitate și transparență“, a explicat Ion Dogotari, precizând că, pe lângă activarea serviciului  de recepționare a bonului de plată electronic, site-ul Info Bon este în proces de dezvoltare pentru a oferi posibilitatea plătitorilor de a interacționa cu Centrul de Calcul, inclusiv prin intermediul unui cont personal autorizat, direct pe site-ul companiei.

Serviciul Factura Electronică este lansat în contextul strategiei abordate până acum de centrul de calcul InfoBon, ce are drept scop promovarea modalităților de plată online, pentru a asigura un confort maxim plătitorilor, astfel încât, utilizarea acestor instrumente exclude necesitatea de deplasare la ghișeele instituțiilor de plată, precum și a eventualelor erori la înregistrarea sumelor achitate și a indicilor contoarelor. Mai mult ca atât, optând pentru instrumentele electronice, veți economisi timp și veți avea posibilitatea de a achita și de a prezenta indicii la orice oră și în orice zi a săptămânii.

Societatea cu Răspundere Limitată „InfoBon” a fost înregistrată  prin reorganizat Centrul de Calcul al Termoelectrica S.A.. Astfel, din luna mai 2017 compania asigură calculul și facturarea lunară a serviciilor de alimentare cu energie termică pentru circa 190 mii de locuințe din mun. Chișinău în baza contractelor de prestare a serviciilor cu 545 gestionari ai fondului locativ.

Pentru detalii suplimentare cu privire la procedura de activare a serviciului de facturare electronică: 022 436 – 516/ 022 436 – 466/ 022 436 – 354/ 022 436 – 537.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ