13 августа 2020
Termoelectrica reabilitează un tronson de rețea termică primară. Este posibilă scăderea parametrilor agentului termic           CTȘ Hidrotehnica S.A. a obținut cca 20% economii la factura pentru încălzire           Veaceslav Eni s-a întâlnit cu Gary Davies, Însărcinat cu afaceri a.i. și Consul al Ambasadei Britanice           Investiții în îmbunătățirea serviciilor de termoficare pentru cca 60.000 consumatori din sect. Ciocana și Râșcani           Economii și independență față de furnizori obținute din reciclarea conductelor termice           Institutul de Energetică: Proiectele pe care le implementează Termoelectrica sunt în beneficiul consumatorului           Termoelectrica modernizează rețelele termice din com. Ciorescu. Impactul lucrărilor, resimțit de cca 25% dintre consumatori           Noi obiective de colaborare, discutate în cadrul unei ședințe comune dintre Termoelectrica și Moldovagaz           Termoelectrica continuă procesul de modernizare a rețelelor termice și îmbunătățirea serviciilor prestate           Apă caldă non-stop și confort termic pentru Complexul Educațional „Kiril și Metodii”          

Publicat: 19.05.2020

808 👁 Views.

contul meu poza comunicat

Termoelectrica și Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
image_pdfimage_print

Termoelectrica în colaborare cu Centrul de Calcul Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”- un cabinet virtual cu beneficii multiple pentru consumatori.

La doar un click distanță, prin intermediul serviciului online „CONTUL MEU”, consumatorii au acces la informații actualizate și personalizate, ce le oferă posibilitatea de a efectua o întreagă gamă de operațiuni, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii  Termoelectrica sau la Centrul de Calcul Infobon și, totodată, eliminându-se necesitatea de a  mai apela la Serviciul Call-Center al întreprinderii.

Accesând Contul meu sunt disponibile următoarele servicii:

  • recepționarea facturii electronice;
  • evidența facturilor și consumului;
  • transmiterea indicilor contorului;
  • achitarea facturii;
  • interacțiunea cu gestionarul fondului locativ.

Totodată, consumatorii își pot accesa istoricul consumului pentru toate locațiile pe care le au, dar și achitările facturilor pentru consumul de energie termică.  În plus, Serviciul online „CONTUL MEU” facilitează interacțiunea cu Gestionarul Fondului Locativ, în vederea corectării, completării și/sau actualizării datelor legate de facturare (de ex: numele, prenumele, suprafața, procentul de calcul etc.).

Pentru a beneficia de aceste facilități este necesară crearea unui cont, accesând  butonul „CONTUL MEU” pe site-urile www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, folosind datele de pe factură și urmarea pașilor indicați.

De menționat că abonații la factura electronică devin automat utilizatori ai „CONTULUI MEU” și au primit primii parolele de acces la cabinetul personal, prin intermediul adreselor electronice personale.

Pentru detalii suplimentare cu privire la procedura de creare a contului personal, ne puteți contacta la numerele: 022 436 – 516/ 022 436 – 466/ 022 436 – 517 sau 1300.

Avantajele Serviciului „CONTUL MEU”:

  • Interacțiunea cu gestionarul fondului locativ și Centrul de calcul este mult  mai ușoară și mai rapidă;
  • Accesarea serviciilor oricând, de oriunde.
    Spot video de prezentare a serviciului online „CONTUL MEU”

 

Tutorial: Creează-ți un Cont online Infobon

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
5p9.ru